randomness *ade ke pkataan ni?*

aku baru habis baca novel cinta kontrak yang baru sampai  sabtu ari tu. beli online jep jimat dah tak perlu pergi kedai. ha3 aku malas nak kuar.

lama dah aku tak baca buku genre cinta leleh. so aku pun beli la buku tu.. erm pada aku novel tu oke jugak. jalan cerita dia memang kena dengan jiwa aku. dia ada conflict yang tak meleret. agak klise tapi dia macam straight to the point. aku suka cuma agak bosan sikit sebab ada scene yang macam its okey if tak ada dalam cerita. dan pada firasat aku penulis cerita ni adalah k-pop punya orang. maksud aku yang layan gila-gila korea2 ni macam akak. ha3.. sebab jalan cerita dia ada la jugak ala-ala ... tapi secara kesimpulannya untuk percubaan pertama seorang gadis berusia 18 tahun adalah sangat membanggakan. aku pun tak mampu hoih.. cerita aku duk terbengkalai jep. T.T yang pasti agak layan jugak lah berjiwang. ha3... 

alin cakap "hati-hati dengan hati." 
baiklah. =.='

p/s: aku tak berkenan sangat tengok lelaki duk puji perempuan cantik, hot, cute, lawa, kat fb tu pastu yang perempuan eh.. mane ade eh tak la.. macam eyeww... bukan jeles. tapi secara logik kata-kata yang mudah dilafazkan tu mudah dilupakan jugak. lau ayat puji semacam tu tanda nak masuk jarum ah tu.. ehhh... kau hidup kurun ke berapa ni?

p/s: kadang-kadang benda yang tak sangka tu lah yang jadik kan. kanttoi. tapi aku rasa ok je kot tak ada benda yang nak dirisaukan macam oke je tu. ha.. layan je la..

p/s lagi : aku nak pi jepun. pastu nak pergi pantai buat istana pasir. bawak la aku!



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change