angguk kepala aku




tutup telinga guna headphone hadiah aku bagi tahun lepas.
volume maximum
angguk kepala
youtube mainkan lagu ini



menjadi diri sendiri
aku bukan manusia kongsikan bahan ilmiah seperti
insan-insan baik di muka buku.
dinding ratapan muka buku itu tempat aku melampiaskan perkara sia-sia
tempat aku bersosial tempat bergaul bebas

aku bukan yang sempurna atau sebaik yang lain
ayu lembut jangan cari dari aku.
tapi kau akan jumpa sudut fragile itu kalau kau tengok dari sudut siapa aku
yang sedang ketawa marah mencarut mengamuk merajuk menangis..

untuk memenangi dengan kesempurnaan
ya aku mengaku kalah.
untuk sanggup terima siapa aku
ya aku jujur untuk tunjuk buruk itu.

muzik berbeza
kata berbeza
minda berbeza
fikir berbeza

orang yang sanggup terima aku tak perlu tahu kenapa mereka perlu terima aku.
terima atau tidak..
aku masih akan angguk kepala dengan muzik volume tinggi dan bukan balada air mata atau nasyid mendayu kisah cinta..


Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change