gerak2


.batuk.. uhuk uhuk uhuk
rasa nak jolok tekak
garu guna berus sabut
gatal..

ehem.. ehem.. dah malas nak cakap jiwang-jiwang
ehek? makin malas nak cakap makin nak cakap
ah sudah!
lupakan.

sekarang ni sedang merancang diet seimbang
ah aku semakin di pam pam.
along ratu arsenal gila musuh ketat dulu bestie hari ini yang sedang bergayut dengan b di katil rumate aku tu kenalkan aku dengan susu sejat. mulai hari ini ya aku nekad!
bukan untuk dia
atau sesiapa tapi untuk aku
insyallah
doakan kejayaan aku
ya dalam hidup tiada yang mustahil dengan izin DIA
insyallah amin
ibu dah bising aku asyik tidur petang.
haih nak tido pagi ada kelas macam mana?
malam online. macam mana? oke my bad wekk wekk..

p/s: malam ni harus ke dewan wajib! tapi tak bergerak pulak kaki ni. ah kepala aku pusing!
jusoh turbo, hero dan kontrol histeria dah ada sebelah bantal hamboi-hamboi... riang rasa!

Comments

wah.. banyak buku yang ko dah dapat gadis..

aku cemburu!
encekgadis said…
hok3.. jangan cemburu meh aku pinjamkan satu... =))

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change