rojak campur

aku dah balik
rutin lama kembali
kitaran sama
tapi kali ni kitaran mungkin lebih panjang
naik ke atas sebelah awan
haih
setiap yang bersalah akan menerima hukuman haha
aku tak rasa apa pun.
masih belum jenayah serius 
bukan melanggar batas agama

sedang mencongak
mencari
memikirkan
memerhati
memilih hadiah
hadiah untuk diri sendiri

nak hadiahkan diri sendiri 
untuk semua yang telah diri sendiri lalui
untuk semua yang telah diri sendiri capai
untuk semua untuk segalanya.

tak perlu harap pada orang lain.
untuk sakit
untuk gembira
untuk penat 
untuk lelah
untuk duka
untuk suka
untuk selama dua tahun setengah
untuk semua rasa

setelah apa yang aku lakukan dan lalui
aku perlu untuk hadiahkan sesuatu
mencari kepuasan
terlalu lama memuaskan orang lain
tiba masa untuk diri sendiri
walau sekadar cebisan.
diri sendiri sabar sikit saja lagi..
=))

esok bermula kembali persekolahan. baiklah selamat malam walau ini bukan waktu tido aku
oke mungkin aku akan menyinggah ketempat lain dahulu hueh hueh hueh

p/s: jatuh cinta dan jatuh suka itu benda yang lain.... semoga DIA jauhkan diri daripada menzalimi diri memikirkan sesuatu yang tak pasti ya mendera diri itu zalim ya zalim... tak mahu zalim terus kuat.. senyum.. ye sedang menipu ini terlentang teng! bibir tak selari dengan hati. menipu ah zalim lagi. delete!

Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change