saya pemalas


saya pemalas

saya malas cari barang yang saya cari bila tak jumpa barang yang saya cari tu
saya malas tutup laptop kalau saya rasa mengantuk nak tidur masa saya tengah on laptop
saya malas ikut orang shopping barang yang mereka tak nak shopping
saya malas tunduk ambik barang yang saya langgar lalu terjatuh
saya malas nak angkat baju kat luar bila saya baru jemur dan hujan turun
saya malas tunggu orang yang suruh saya tunggu dia
saya malas nak offline bila saya tengah online
saya malas update blog saya bila saya tak ada benda nak tulis sampai saya naik marah
saya malas bila saya disuruh untuk tidak malas.
saya malas untuk jadi diri saya bila saya sedang malas..
saya malas up entry baru sebab saya malas cari gambar kat google untuk entry saya sebab saya tak pandai amik gambar cantik-cantik sebab saya benci tengok link within tu keluar signature je.


p/s: saya malas bila saya cuba tipu seketul daging yang gagal ditipu untuk hentikan diri dari terus menipu.. sigh!

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change