tengah pagi

morning! pukul 4 pagi
ini betul betul perkara rare aku bukan baru nak tidur tapi aku baru bangun tidur
ini semua gara-gara tidur awal elektrik tak ada semalam!
up entry untuk kasik tahu aku dah bangun itu saje..
sekian..

yeah 10 pagi girl's day out
dah lama tak berjimba ni... i like i like.. ye la aku kawan dengan orang besar-besar nak jumpa kena buat appointment amboi.. tak menahan..
target utama tahan diri dari dihabiskan untuk membeli..
buku misalnya.. ouh mungkin perlu satu.

aku dah naik gila tengok web jemari seni, fixi, lejenpress, kerya seni, kaki novel and general book, itu tak termasuk yang kat facebook tu.. ah!
oke perlu habiskan yang lama..
oke satu je.. aku beli satu je nanti.. please?

dah la nak pergi layan
vanilla coklat semalam ayah layan kiah pekasam tak dapat aku nengok vanilla coklat.
boleh tahan hensem jugak aiman tu... hahaha gatai!

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change