tiada input

bebas
terbang 
percik
bandar hilir 31.12.2011


12.55 a.m aku lapar gila neyh hoih! jadual makan aku dah tunggang terbalik sekian.

aku update sekadar nak cakap aku lapar. boleh? ada siapa nak marah? ada? ada?

ada sapa nak cakap blog aku ni tak ada input?? ada?

memang pun tak ada input? sejak bila aku cakap aku blogging sebab nak bagi kau orang input.

pergi cari kat google tu banyak.

tak yah di layan sangat tips-tips blogger-blogger gah

setiap blogger harus menulis sesuatu yang berguna dan mempunyai input untuk santapan pembaca.

ah lantak suka hati kau lah nak tulis pasal apa pun. 

kalau orang nak baca dia baca jugak.

tak yah la semua blog nak sepesen.

ok nyte!

p/s: semester ni ada subjek anatomi dan fisiologi. aku suka dan aku risau. suka sebab aku suka risau sebab aku bimbang.. kah3... semester ni sistem study malam sebelum exam sudah tidak boleh dipraktikkan.. kerana lubang-lubang kegagalan kian terpancar.

p/s: aku tinggalkan sana untuk beberapa ketika untuk disedari ketiadaan dan keperluan terhadap aku. ah gila aku nak jadi gadis apa untuk diberi perhatian. well kadang-kadang aku kena ajar hati aku. hati ni yang degil sebenarnya.

p/s lagi : see apa isi penting yang kau dapat dari post ni? ya tak ada... aku tulis sebab aku tengah lawan mata aku.

thanks for the memories tunggu aku! i'm coming!

bersedia bb sudah menghampiri kehabisan limit atau sudah habis? lantak! 




Comments

alien said…
aku marah..
sbb aku pun jadi lapar..
aku marah ni..
encekgadis said…
ha3...
gi sembhyng jumat ilang marah tu dengan lapar sekali ilang

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change