aku penakut yang takut



takut ya si penakut yang takut.
takut hilang.
takut jatuh
takut malu
takut tersungkur..
takut.. takut..
orang pandangg jerit tanya.. hey kau siapa?
tunduk bawah pandang bumi berkerah
heh aku penakut. aku penakut si penakut!

takut berharap takut kecewa
takut cuba takut gagal
takut gembira takut menangis.
takut berangan takut terjaga.
takut datang takut pergi.

takut pinjaman sementara semua
segala yang aku punya itu hilang
sekelip mata
tanpa sedia.

takut...
aku takut...
aku takut semua berulang
aku takut semua menghilang.
aku takut masuk dalam.
aku takut tak mampu keluar.
aku takut yang aku takut menakutkan.

takut ...
aku takut ditoreh lagi.
aku takut semua mimpi
aku takut bangun pagi
semua tiada lagi.

aku takut.
aku takut.
aku takut.

aku takut...
jangan pergi
aku takut jangan biar sendiri.
aku takut.
aku takut.
aku takut luka lagi.
aku takut semua kembali.
aku takut. yang takut itu datang lagi.

p/s: jika ketakutan itu realiti bawak aku sekarang pergi. 

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change