Jujur manusia

Ehem... Ehem.. Den ada dalam kelas dan aku harap encik pengajar datang lambat sket lagi. Aku tak ada mood nak belajar keng keng... Cakap pasal ikhlas cakap pasal jujur berapa ramai antara kita yang betul ikhlas dan betul jujur dengan ape yang kita buat dengan apa yang kita cakap ...sejauh mana kita jujur dengan apa yang kita buat.. sesusah mana kita belajar tak ada yang lebih susah dari kenal dan faham manusia ..manusia senyum. Belum tentu dia gembira manusia menangis belum tentu dia sedih..menjadi manusia tak mudah bila manusia cuba untuk terlalu menjadi manusia untuk diterima untuk sempurna sebab masyarakat terima hanya sempurna dan kesempurnaan sedang mereka sebenar penuh cela..

Comments

oit.. belajar2.. hahahaha..

sempat lagi ya kamu mengupdate kan diri..

hehehe..

kata2 tu.. terkesan di hati..

banyak mende yang tak terbuat dengan apa yang diperkatakan.. =(
encekgadis said…
Pensyarah aku masuk lambat kot.. So aku mengisi masa lapang ni ha3

Tu la sama sama kita aku pun manusia yang dimaksudkan tak kuat...

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change