21 turning around

12.3.2012 officially im 21


-lagu akak bagi... ye dia kakak yang senget.. hahha tapi saya sayang dia sangat.. hek3-

alhamdullilah... terima kasih ALLAH bagi hambaMU ini peluang untuk menghirup oxygen bernafas melihat dunia merasai nikmat MU dan kasih sayang MU dan juga insan yang aku sayang dan menyayangi aku.. ALHAMDULLILAH..

YA ALLAH kau tunjukkan aku jalan mendekatiMU saat masa berlalu.. semakin bertambah usia semakin sikit masa yang aku ada di dunia ini membuat persediaan.. YA ALLAH rahmati aku keluarga ku dan sahabatku.. tunjukkan kami jalan yang benar kepada MU. amin..

tak mintak hadiah besar-besar gedabak selagi dapat masa dengan keluarga dan teman yang dicinta alhamdullilah..

terima kasih untuk semua ucapan phone call n fesebuk and twitter.. sangat terhargai... tak buleh pulak gue nak printscreen  pakai timeline tu besar amat semuanya.. tak larat kome..

free call n sms.. ehem.. ehem.. ngeh3.. jaga2 sapa jadi mangsa..

there's no improvement but still im happy. ye misi tu gagal.. tapi janji ada... im happy as long as ada... im happy..

ari tu ibu da bagi greenlight untuk main kenyit-kenyit.. tapi dah kena tarik balik... sobs2..

tak pe as frenz feel better..

yeah tak risau... HE noe the best for us..

by this way... yeah im happy.. so very the happy....... amat sangat..

i'll change do better .... i'll try my best..


terima kasih untuk semua cinta hati saya..

impian?

aaaa... saya nak buat sesuatu yang tak klise hari-hari

going abroad
camera
tulis
satu hari nanti kalau bukan sekarang

nana tanya pasal perasaan kepada kaum tak sejenis.
perasaan tu dah lama ada..
tapi tak tahu lagi pada siapa.
nana rileks we still have another 4 years...
i'll be okay if u done it first... hahhahahah



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change