tiada comment

kenapa aku tak  boleh post comment?
dekat blog sendiri?
cuba kau orang
comment dekat blog aku.
kalau tak boleh tolong klik
like yang facebook kat bawah ni..
eh ini bukan teknik
promote blog atau up traffic
ini betul-betul...
sapa-sapa
boleh tolong aku..
contact aku kat twitter
@akuismeudy
buat mase sekarang
aku deactivate facebook..
atas sebab-sebab terntentu.
eh tak payah nak spekulasi sangat k.
bukan kerana kontroversi.
dah lupakan facebook.
yang pasti ia hanya seketika keh3..

kembali ke pangkal jalan.. if kau orang nak komen keluar ini. tulis pape kat kotak komen tu then publish... if benda ni keluar..


sila like icon facebook kat bawh ni. eah




Comments

alien said…
aku pun xle komen malam ni wo
encekgadis said…
ni elok je kau komen.. jangan mempermainkan jiwa aku oi.
AimiiiLove said…
okay je ni. hehe >w<
encekgadis said…
eh... dah boleh.. keh3... semalam je la di gile.. hek3 maap maap

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change