Hectic ? sibuk? busy? ermm.. u choose

malam ni aku setlekan asaimen PBD (pengurusan bilik darjah) 
lepas tu aku nak siapkan kajian kes untuk PBD gak 
pastu aku nak siapkan fail PBD jugak. 
esok pukul 10 aku kena turun pi bilik kawan aku nak setlekan bahan untuk pameran hari rabu ni 
lepas tu aku kena setlekan laporan audit hijau. 
hari isnin aku kena hantar fail and asaimen PBD. 
malam tu aku ada test anatomi. 
selasa aku kena hantar plat sheet anat dengan fail sekali, 
malam tu aku ada kursus etika untuk BIG. 
hari rabu aku ada unit uniform aku kena setlekan solar cooking 
at the same time kitorang kena jalan kan projek subjek pembangunan lestari iaitu buat pameran. 
hari khamis whole day aku kena pergi cameron ada BIG (bina insan guru) khidmat masyarakat kat sekolah. 
ari jumaat aku kena hantar fail BM 
pastu hantar asaimen pembangunan lestari 
at the same time ada majlis penutup pameran 
dan jugak ada ujian untuk subjek hubungan etnik.. 
tolong!! nak pengsan! tengg... 
@_@ weng.. weng da kepala.. 
tambah lagi satu kena buat game interaktif untuk pameran 
and tayangan untuk majis penutup pameran T.T


capai tisu kesat peluh... kipas da mampoih... greenteeth kate nak bagi kipas esok we'll see kalau tak dak.. i kipas kipas kan gigi besi u.. okep. hahhaha

seret kaki back to work... 


bangun.. bangun... bangun harimau bangun jangan tidur lagi seteru sudah datang..
ya aku tak tidur jadi zombie... otak.... otak...


okeh tak pe.. think positive.. setiap apa yang berlaku ada hikmahnya..
jangan merungut..
cool
rileks...
smile... =)
tenang..
we can do it..
nothing impossible dengan izinNYA ..
insyallah 
semoga semua di permudahkan.
berhenti mengadu,, menggedik,,
working time!

p/s: ada sapa nak dapat elaun?? tak nak bayar ptptn? ada sesiapa kata untungla duk maktab? dapat duit elaun? ada siapa kata jadi cikgu tu mudah? ada sesiapa nak ganti tempat saya? dari duduk bantah meh tolong saya meh.. lai.. lai.. dapat pahala..

siapa kata kata cikgu tu kerja dia senang. banyak cuti.. gaji and elaun banyak..??? i cili cili mulut u tau.
bodoh satu bangsa kerana kebodohan gurunya.. 



Comments

alien said…
cayalah cikgu!!
cikgu rajin menjana kerajinan negara dan keselurhannya..
selaku menteri pendidikan yg baru,
itu tema saya utk hari guru tahun ini..
hahaha
encekgadis said…
Cehh yakin je boleh naik... Hahaha
Kau btanding parti mane weh?? Parti tudung saji? Keh3
encekgadis said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change