menzahirkan bait

duk dak duk dak duk dak.
sekeret sekeret sekeret..
tettt...

ouh itu sound effect printer canon mp berape entah.
alhamdullilah berkat
tidur dalam kelas petang tadi
siap lah jugak benda alah kerja ni.
gila menuntut jugak lah kesabaran nie ha..

sedang duk sekeret sekeret di zahirkan pada kertas.
sabaq menanti.
esemen yang kali ni bukan calang-calang.
in two weeks yang tak sampai
kena setlekan
dengan kelas pagi petang siang malam
kalah bebudak nak ambek es pi em.

terpaksa bersengkang mata otak kepala kaki
tibia fibula gluteus gastrocmieus
segala bagai nak bagi semua kerja setle

phewww...
patut lah aku duk sini
tak layak nak amik science stream
gila payah.
ini belajar anatomi even major sosial pun dah boleh wat gilak

haila.
sesungguhnya beta berserah saja sem ini..
redha habis da
subjek gila susah..
kerja buat gila hampeh...
sob3
hentak-hentak kaki mintak balik rumah tidur!
shhh aku rindu rumah!!!!
padahal baru balik semalm keh3..

well rumah manis rumah
dah la bilik aku ni kipas dah arwah
kepala patah
panas oii.. panas
sampai merempat aku duk kat kelas ouh sadis betul
cerita nie.

ah merepek!
eh sekeret.. sekeret dah benti
tinggal 5 page nak pi zahirkan..
sat na..

oke sambung balik.
kat mana kita tadi?
ouh ya kipas dah arwah.
boleh jadi sauna dah bilik aku nie
sape rasa nak mandi sauna meh la datang bilik free je weh..

pengeras cuma makanan mainstream seperti kfc mcd atau pizza.

eh jap.. nak keluarkan muka depan esemen ni plak..
mane pulak cover depan.
oke jumpa dah..

ha.. sambung balik..
yang pasal sauna tu.

oke tak sempat nak sambung semua dah siap dizahirkan
laju betei.
maklumlah bau kedai lagi
walau ink dah nak kering
orang eksited katanye.

eh... oke bye.. saje je tulis ni sebab nak tunggu pemerinter siap bekerja sahaja
adios!!

eh doakan aku sem ni tak drop
keciwa da rasa

p/s: gila tak boleh blah tajuk

Comments

alien said…
rumah aku ada kipas..
nama dia sihat walifiat, say hi to it!
hehehe
encekgadis said…
Ini gurau ke ape? Agak menikam kalbu ah jugak... Makin plak rasa sengal bukan main
alien said…
gurau~
maaflah andai terasa..
hehe
encekgadis said…
HAhahaha aku sporting cool x hot huk3

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change