Bahagia

Tengok kawan gembira rasa macam seronok.. They've move on. Si mak cik spagheti dgn ehem ehem biru, cik bubu dengan ohok ohok, cik rumate dgn tett dan cik kawan baik dgn ding dong... Haha mereka bergerak dari cerita lama menulis cerita baru rasa bahagia unuk mereka dengan cerita bunga bunga.. Eh sekarang memang musim pasang pasangan eh? Ha ha ha patutlah terasa macam kuat je rasa berpasang pasangan dengan nota segala bagai ni oke ini tipu! Dengar cerita bahagia mereka entah macam mana aku pun jadi semangat! Semangat nak stady yiihaaa!! Eh acane boleh on9 nie aku dah suruh alin tukar pasword blog skali dengan facebook. Itu yang gagah diri steady tak on9 fb dalam hati hanya tuhan yang tahu. P/s saya tak kisah jalan cerita yang lambat atau perlahan dapatan tak seperti yang diharapkan aku cuma harap pengakhiran kebahgiaan.. Bagi aku peluang dan masa dan untuk tempoh separuh dari perjalanan cerita moga aku tak lambat moga ditahu.. Bilik dalam seketul daging berpnghuni... Stady! Ganbatte!!

Comments

BiskutItuBubu said…
WUhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! cik bubu dgn ohok ohok? viva la weyh. viva~ Kahkahkah :p
encekgadis said…
Ahhhhh suka hati aku la... Kau ni bcinta dgn org ke dgn kereta? Kah3..
BiskutItuBubu said…
haah. itu saje yg mampu ku ungkapkan. hahaa

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change