buku cinta

dah lama jugak aku tak bercinta dengan buku cinta
macam rindu pula rasa nak bercinta
tu yang hari tu borong 5 6 buku cinta.
eh pelik eah bercinta dengan buku cinta?
aku rasa so so je la..
aku membaca ikut mood.
tengah rileks aku baca la 
buku sci-fi fiksyen buku fixi
kalau mood weng weng menggatal
tu yang cari buku cinta.

ah melarut jauh
aku baru habis baca 
buku cinta
haha
kau tahu baca buku pun
boleh rasa
kejutan elektrik
ZZZ zzz
hahaha
memang cukup weng weng dah ni
dan..

lagi weng bila yang nampak tu
si notepad.
hahah dia yang sweet
tapi jauh.
orang kata cinta tu bila ingat dia kau akan rasa something kat jantung kau.
hahaha
ada la kot.
rindu pulak dia.
eh tak perlu cinta untuk bahagia.
wujud ada pun dah boleh gembira.
kau... =)
ingat boleh jadi gila bayang
hahaha bangang?
dia tak tahu
tapi aku harap dia mengetahui.
aku percaya sixth sense
sebab dengan izinNYA
tak ada yang mustahil.
datang bila aku tunggu dia
bila aku rindu dia.
eh aku dah merepek ke mana dah ni.. 
sudah lah aku mahu nap
kejak lagi ada kelas plop.
haih...
mimpikan aku tugasan yang berjaya di setlekan
oke tak ada

Comments

alien said…
sah, mmg sah ko ni..
ishk2
encekgadis said…
Apa yang sah oii.. Oit oit
Fnd Rocka said…
buku cinta dengan romance tu berbeza kan?

skrg aku tgh nak khatamkan buku message in a bottle...kisah seorg wanita mencari lelaki si penulis nota di dlm botol
encekgadis said…
ha ah... lain
buku cinta tu bahasa melayu
romance tu bahasa omputih..
hamboi kau bukan main ceritanya..
kau tolong la perempuan tu cari penulis nota tu.. mana tau.. jalan cerita berubah kau dapat dia..

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change