Exam

Pagi jugak saya bangun hari ini? Ouh lupa salam 1 rejab.. Selamat berpuasa :) Kalau tak bagi maka terbanglah saya dari jawab exam Pagi ini paper pembagunan lestari Eh dah ada orang pergi dewan? Awalnya awak pergi.. Tak pe pergi dulu.. Saya nak tenangkan diri Eh dah ada yang balik rumah? Kenala awak perlu balik dan lalu depan saya? Jaga lah hati saya sikit saya ada tiga paper je lagi ni Oke JE?! Tak apa sabar itu sebahagian daripada iman kan? Oke lah awak saya nak pergi siap Doakan saya.. P/s: awak yang datang blog saya arigatou ney.. Saya tak sempat datang blog awak nanti saya lepas exam insyallah say ronda blog awak awak semua oke?.. Macam geli geli pulak main saya awak ni.. Kah3 3 paper lagi.. Lepas tu balik ouh lupa saya nak pergi melancong dulu. Awak jangan cari saya.. Ni saya tulis post ni sopan sopan cantik enter ke bawah. Sat lagi post hilang la enter yang tu sabar je la.. Seungguhnya aku berpuasa. Oke awak saya nak gerak da nie nak siap siap sat.. Ehh bengang jugak menda kita tulis terpadam nak tulis semula jari marah pulak feel dia. Okey la bye! Doakan saya paper ini membunuh auuww.. Eh awak kalau ada typo tu awak abaikan je.. Tak sempat dah ni nak edit oke saya malas sebenarnya.. Eh leceh sebnarnya. Awak pandai pandai la teka apa yang saya nak cakap k :) adioss

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change