kata-kata

jika ditanya apa rindu
membiar jemari menari laju atas papan kaku
jawab aku
kau gila tak rindu?

banyak aku simpan yang terendam
aku mahu bagitahu.
hey mari dengar aku.
tapi tunggu dulu.

semua itu aku simpan
aku telan pahit kesat.
lebih utama
rindu aku pada itu
masa lalu yang dah berlalu

boleh pinjam lagi masa itu?
ya aku tahu
mana mungkin..
ya.. aku tahu

ya... cuma aku rindu
kalau kau tahu
izinkan aku untuk separuh jalan lagi
izinkan aku beritahu
tapi..
ya..
masa itu berputar tanpa henti
detik mendatang mana mungkin sama
dan juga telah berubah..
dan maka
maaf..
kuatkan aku dengan kenyataan itu..
dan kini semua berubah


Comments

Unknown said…
besstttt la blog awak ! hehehehe
encekgadis said…
hehehe... biasa aje kak.. thanx follow!

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change