Lepaskan

Kadang kadang bila kau pergi je lepas apa kau nak lepaskan kau akan rasa tenang eh tenang sungguh! Apa orang fikir apa nilaian orang itu kau campak bawah .. Bawah tanah yang penting kau dah lepaskan.. Baru ringan jugak rasa sikit holeh jugak lukis senyum sikit. Biar kau akan dibenci orang lain tapi kau dibangga diri sendiri eh ini bukan bangga diri hanya tahu tahu sendiri sudahlah.. Maaf lah tulisan aku kucar kacir macam esei bm spm tiada butang enter kat sini haih esok aku mula bejuang doakan aku eh akak cakap bukan nak pergi perang tak yah poyo sangat haha kadang kadang akak tu macam tak ada perasaan aku nak manja dengan dia pianggg hahaha eh kamu kamu maaf juga aku tak mampu balas komen juga singgah laman laman aksara kamu aku ini onn off sebentar sahaja ada di sini melepas lelah .. Kamu awak kau beliau jumoe nanti insyallah lama aku tak tulis tentang diri sendiri tanpa personafikasi mahupun simile.... eh? Post ni banyak typo kau abaikan je aku malas nak betoikan aku nak pi berkenal rapat dengan encik kounin

Comments

alien said…
ko nak pinjam butang 'enter' aku tak?
haha
encekgadis said…
Ha ah boleh jugak bak ah sini free je la dak?

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change