Pengujian

Phewwww subjek edu dah setle... Tak sempat hilang sakit kepala dek memikior kat dewan tadi dengan cahaya lampu yang menyinar nyinar dan air cond yang meningkatkan tekanan atmosfera terhadap otak tak sempat nak berjimba bersuka riang ria gembira bersama cornflakes da kena sambung subjek major.. Let you know lusa paper hari ni baru dapat tahu ada buku untuk subjek ni excited? Say what?! Eksited? Banyak ang punya eksited duk pusing kapla tak tau nak wat lagu mana ni hanya tinggal 43 jam je lagik haih haih moga tabah otakku. Chiow lu gua nak cari ketenangan dengan aksara yang menjulingkan tu pengsan!! P/s ; boleh plak tengah jawab edu tadi boleh duk terbayang pasai cinta kura kura bahana layan movie sebelum exam ha! Ha! Ha! Boleh tahan payah paper tadi gua rasa bak surrender je obj tu entah hape hape.. Dah tersembul urat kat jari gua... Incredible hulk! Hulk tui hahah chiow adios. Berambus doakan gua tak pejam je ni sat lagi elok gua perkena nasi lemak ayam dengan milo ais ni tadi haa... Amboi kenyang! Blurrbbb... Alhamdullilah

Comments

good luck for nes payyyyperrr..:DD
Hanif91 said…
not bad la soalan edu...fuhhhh,mantapp beb
encekgadis said…
Syakilla.. Thankss yerr :$
Hanif.. Ha ah kan encik beb mantap dowhh.. Haha orang tinggal 1 paper tak riso mane ye dak?

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change