Post title : payah, fokus, keluarga.

Benda paling payah nak dapat kat dunia ni ? Kemaafan yang ikhlas. Teman yang sejati. Kepercayaan atas ketidakpercayaan. Menerima kekurangan. Dan mungkin kena tambah fokus? Ahh menjadik jadik pemalas aku ni payah benar nak foks duduk atas kerusi banquet merah tu dan menghadap helaian nota berbab bab tu dalam tempoh masa yang lama. Apa nak jadik ni haih.. Mengeluh tak guna jugak ye dak? Oke oke aku pi duduk kat situ balik.. Duduk tapi tak wat pe tak leh gak ye dak? Ke gone? Aiyaiyai dah la bye! P/s: ayah saya suweet sama macam ibu saya.. Dia hero saya yang hebat selalu buat saya terharu.. Hentak hentak kaki ini rasa nak balik ni.. Takpe seminggu lagi.. Seminggu untuk tiga kertas terlentang! Eh saya tak faham kenapa perlu ada yang malu dengan siapa ibu bapa mereka dan jarang sekali untuk menghargai ayah macam dia hargai ibu? Jahat ke garang ke teruk macam mana pun lelaki yang digelar ayah tu dia tetap ayah awak nama awak berbin dan binti kan dia.. Awak tahu ayah awak tu manusia juga dia akan gembira tengok anak dia berjaya dan dia akan sedih tengok anak dia tak jadi apa.. Kalau ya pun awak tak suka ayah awak marah dendam benci dia jangan awak tarik dia masuk neraka sekali dengan awak bila awak buat benda benda bangang.. Percayalah dia sayang awak.. Kalau tak la dah dia campak awak kat lombong lombong atau tong sampah membazir je duit dia hantar awak pi sekolah.. Saya sayang ayah saya! Saya sayang ibu saya! Saya sayang akak saya! Baiklah saya kena sambung fokus saya nak hadiahkan mereka kelas pertama! Walau bukan jalan saya pilih tapi ini balasan saya untuk kasih sayang mereka :) banzaiiii!!! Allah tahu niat saya permudahkan saya YA Allah :) amin. Menyampah pulak tulis tak boleh nak enter ni hoi! Apa title post?

Comments

button enter rosak ke?


p/s: saya sayang emak, ayah dan famili saya juga!!.. =)


good luck gadisNoTA.. do your best.. =)
encekgadis said…
Tak ah aku nulis guna ipod kalau telan enter pun x jadik enter haha broadbnd ku bg kawan pegang punya gigih tak nak on9 pakai ipod ni payah sikit nk on9 hahah konon nk fokus stady tp yang ado T.T
hahahah...good luck babe..:)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change