Sandaran

Dah apa masalah aku nak jiwa jiwa sekarang ni? Ah iNi bukan masanya satu hari satu bab pun tak jalan ah. Gila! Nak aku sandarkan salah itu pada siapa? Kau? Kamu? Dia? Mereka? Awak beliau? Sejak bila jadi manusia bangang dengan campak masalah itu atas bahu yang lain untuk kepentingan sendiri? Sejak bila Jadi kufur nikmat nie? Petik bintang depan mata aku kau bagi simpan letak dalam poket esok pagi aku bangun tengok yang tinggal itu debu ditiup angin lalu pergi. Semalam Itu perkara lalu tak adil untuk dipunya lagi hari ini. Kesimpulannya bila seseorang itu kongsikan rasa mereka pada anda itu tanda mereka sandarkan kepercayaan pada anda dan anda orang istimewa bagi metrka dan bila mereka mula menapak pergi dari kesukaan mereka dan juga anda itu tanda mereka sudah putus asa. Ya putus asa aku putus asa dan mungkin itu yang engkau nantikan? Selamat malam doakan aku yang baik sahaja

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change