Selamat tinggal awak...

Kenapala saya memat jeninkan diri dengan menyatakan awak akan baik dengan saya.. Naa.. Tengok kan awak betul betul bunuh saya.. Awak kejam! Saya tak suka awak.. Sampai tadi je lah pertemuan saya dengan awak.. Tak perlu kita jumpa lagi.. Saya redha.. Pergilah awak jauh dari saya. Pergilah pergi dengan janji manis awak tu.. Selama ni saya berusaha untuk hubungan kita.. Tak lena saya tidur.. Tak selera saya makan tapi... Ini balasan awak pada saya? Ini awak buat pada saya.. Selama ini saya cuba faham kepayahan awak saya tapi mungkin tak cukup usaha saya tu.. Ya saya mengaku masa terdekat ni saya tak bagi awak perhatian bukan saya tak nak tapi saya tak mampu memang tak mudah memahami awak. Maaf saya tak cukup sempurna untuk awak.. Saya tak layak dapatkan yang terbaik dari awak. Baiklah.. Saya akan padamkan memory antara kita.. Selamat tinggal awak.. Selamat tinggal pendidikan pemba gunan lestari pss 3105 awak memang mmbunuh saya.. Saya kecewa. Biar saya bawa diri bersama mimpi lalu. Jangan sebut nama saya lagi. Lupakan pengorbanan audit hijau saya. Terima kasih atas kekecewaan ini ...

Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change