alhamdullilah....

Alhamdullilah
alhamdullilah
alhamdullilah
ya allah
Kau beri kesempatan
untuk hamba mu yang hina ini
kesenangan lagi
peluang untuk merasai kejayaan lagi..
ya allah
terima kasih ya allah..
Kau duga aku dengan sedikit rasa sedih
Kau beri aku sedikit rasa kecewa yang sudah terasa berat bagi aku
dan kemudian Kau hadiahkan aku kegembiraan yang melimpah banyaknya
Kau makbulkan doa ku Ya Allah.. terima kasih syukur Alhamdullilah...
sungguhnya Kau Tuhan yang satu untuk hidup dan matiku..
jauh kan aku dari riak dan kufur.
tunjukkan aku jalan yang benar.
amin..

p/s: tahniah untuk semua classmate aku. we make it! daddy mesti tersenyum girang.. syukur. we'll be better for the next sem till the end... insyallah..

hatrik.. alhamdullilah.. will looking for new baju kurung hehe...
untuk ayah ibu dan akak saya... ini hadiah untuk anda atas kasih sayang anda.. untuk ayah ini hadiah hari bapa.. saya tengah kering nak beli hadiah.. ibu ayah akak saya terima kasih...

p/s/s: kena rotan dengan akak dia kata saya gedik hahaha bukan gedik. tekanan la...
p/s/s/s: saya nak kongsikan kegembiraan ni macam yang lepas.. tapi....

Comments

dapat result bagus la tu kan? heheheh tahniah awak..:)
encekgadis said…
heheh alhamdullilah.. terima kasih awak... =)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change