eufa euro 2012

eufa euro 2012
aha!

its family lepaking time..
or maybe
aku-ayah lepaking time
haha kau tengok sesi tarik muncung ibu dengan akak akan bermula
si bulat tu hanya tahu arena bola sepak cuma melibatkan indonesia dan malaysia. haha
aku tak ada feveret 
sebab yea... aku mengaku yang aku layan sebab teman ayah je
end up aku yang tengok game sampai habis dan ayah tidur =.='
anyway
better layan bola dari layan si bulat dengan mickey mouse mengira kelopak bunga dan ukur tali leher polkadot ungu.. hell!

okeh blah.

ibu dah bersuara padu menembak jiwa
aku perlu menjauhi komputer riba ini seketika lebih lama.. heh...

melayan sokerleaks sedap jugak nieh..
pengkritik yang betul-betul kritik terhebat di arena bola.

p/s: awek-awek hangpa sabaq la na... scene sentap mengadu kat facebook bermula tak lama lagi ouh mungkin akan melibatkan cipcip burung. hahaha.... u with all ur girly things.. then let them with all their ball game.. haha.. 

meneutralkan keadaan keadaan asal... doakan... putus asa untuk berputus asa... =) life is a game sometimes we win sometimes we not.. its life.... =) fighting!

Comments

BiskutItuBubu said…
Akula gigirl kks tu nanti. Wakakaka
encekgadis said…
kah kah kah...
im here for you sayang..
hang sabaq je la na..

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change