hoorey


aku baru lepas tengok citer ni.
of coz bukan kat wayang ha. ha. ha.
untuk orang badan besar a.k.a gemuk tegar macam aku memang kena dah dengan jalan cerita ni.
lecturer aku kata orang badan besar ni selalu nya ceria je.
tapi dalam hakikat diaorang sebenarnya ramai yang low self esteem.

cerita ni sangat best bagi aku..
daripada ombak rindu..
cerita ni yang boleh buat aku nangis. ahahah malu =.='
mungkin sebab cerita ni dekat dengan diri aku.
so i can feel apa yang iman rasa.
yang penting lagu Allahyarham Sudirman memang kesan dalam hati.

cerita dia simple tapi makan dalam.
boleh la kot aku cakap macam tu.

"sahabat sejati tak kan pernah berubah hati"
tengok cerita ni buat aku ingat kan seseorang.
kawan aku.
kawan yang baik sangat.
kawan yang bila aku merepek meraban serabut tak tentu pasal cerita kat dia
tenangkan aku.
kawan yang sanggup dengar cerita-cerita aku
kawan yang support minat aku
dekat buku buku merepek aku
dekat kamera lomo tu.
kawan yang selalu bagi link you tube untuk jadi bahan borak
*ye sebab aku ni kan blurr sikit*
kawan yang selalu buat aku ketawa dengan perkataan baru dia dowh, chare..
kawan yang yang buat aku rasa aku ni dihargai
bila dia percayakan aku dan cerita dengan aku pasal macam macam..
kawan yang suka puji blog aku best (ha ha ha) walau aku tak tahu la dia ikhlas ke tak.
kawan yang selalu suruh aku tengok gambar dia ambik
kawan yang selalu suruh aku tengok blog dia. hahaha
kawan yang ajar aku sikit sebanyak pasal dunia photoghrapher.
kawan yang bebas aku nak cakap pasal apa je
kawan yang suka buat bunyi pelik pelik..
tapi
aku salah sebab tersalah jaga hati... terlalu seronok sampai alpa.
setiap apa itu perlu ada perbatasan.
cuma...
aku rindu..
aku rindu untuk ada kawan yang sama macam dulu...
tapi.. dalam dunia tak ada benda yang kekal kan?
kadang kita kat atas kadang kita kat bawah.
kadang kita gembira kadang kita sedih
kali ni aku salah langkah,
mungkin semua ada hikmahnya,
untuk kawan aku.
kau kawan aku dunia akhirat.
terima kasih sebab kau selalu support aku
dah selalu buat lawak sengal.
aku cuba untuk biasakan dengan keadaan sekarang....
kau tahu aku rindu untuk semua jadi seperti sebelumnya..
tapi
kita makin dewasa... akan ada masanya kita perlu cari jalan sendiri
walau aku tak sedia lagi.
kawan aku....
sahabat sejati tak kan pernah berubah hati
kau tetap kawan aku macam dulu.
kita boleh ada beribu kawan.
tapi yang sahabat payah sekali...

aku tengah berusaha untuk semua kelihatan seperti biasa
aku cuba untuk biar macam tak ada apa apa berlaku.
tapi kadang-kadang try so hard buat keadaan makin teruk kan?
dan kenyataan kertas yang digumpal tak kan kembali ke bentuk asal.
tapi tak salah kan aku cuba?

lap pipi, mata basah. mana datang habuk nie? hoi!


aku cari lagu terasing tu tak ada pulak.. lagu ni pun sedap jugakkk........... =)

Comments

suekayla said…
dh ada softcopy cte ni tp xleh tgk lg...
1st: tgh exm...
2nd: my 'incik' xbg tgk kt nilai..nnti nges..(cte sal mak ayah katenyer....)ek???
teruja nk tgk pas bcee post mu...
beb....ramai lg yg sudi nk jd sahabat sejati utk kamoo ok!
encekgadis said…
ha ah citer dia memang boleh buat nangis... best2..
dy pasal family and self esteem..

cepat sikit exam berkurun tak jumpa aku.

dia bukan watak antagonis.. dia terlalu baik.. tak ada salah.. cuma mungkin aku belum mampu untuk menjadi yang terbaik...=)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change