ibu

ibu bising aku duk rumah
ibu suruh keluar tengok matahari.
ini benda yang asing dan sangat jarang berlaku.
dah bosan agaknya ibu tengok aku dekat rumah ni
hahaha

ibu cakap duk terperap je kat rumah tak buat apa
ibu suruh aku pergi keluar

lepas adegan kena tarik dari katil 
kena seret dan sedikit tazkirah
aku menurut perintah
pergi la jugak ngikut ibu ayah ambik si bulat dari sekolah
and akak balik kerja
lepas tu singgah bangunan orang mainstream panggil pasaraya
berbekalkan duit spoloh hinggit yang tinggal dalam dompet 
aku pi rembat benda alah ni
rindu zaman kecil
rindu zaman hingus meleleh
rindu zaman berzaman yang berlalu..
=)




tunggu sinafamily balik
haa.. baru tak lekat aku kat rumah nanti..
pergi kedai dua ringgit nyaris-nyaris rembat JOJO dengan TORA
nasib peruntukkan cukup2 untuk dua bungkus kuaci
buat kunyahan game england malam nie..
ayah ajak aku layan.
aku bet sebelum start ayah dah tido kah3
macam semalam..
we'll see..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change