selamat hari bapa ayah.. =)

bunyi macam ayah pi tandas
ha ha ha
mesti ayah terjaga sebab mesej aku
well aku kan romantik
hantar sms
selamat hari bapa..
esok mesti ayah bising sebab aku kacau ayah tido keh3

selamat hari bapa ayah..
love you so much!!!
i'll never make you cry
i'll draw your smile..
i got nothing to give you as present
besides you've buy your new wallet which i promise to buy for you.
so yesterday, my last semester result exclusively dedicated for ayah, ibu and akak..
i love you!.

P/S: actually aku bukan manusia romantik. aku cuma tak reti nak express depan-depan hahah.. my bad. jiwa kental.. ank ugik! keh3

p/s lagi : dol jangan hargai ibu je. sebab kadang kadang ayah tu hatinya lebih mudah tersentuh... macam ayah aku la... nampak macho tapi kalau aku tak balik dua minggu je dah rindu.. hahha sumpah tak tipu.. aku tahu la.. lalalalla

abaikan muka eksited aku tu..
bukan senang nak amik gambar dengan ayah...
ayah artis... hahha
ayah selamat hari bapa xoxo agagagga

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change