aku bukan nak suruh orang sabarkan aku.
kalau boleh sabar aku tak akan cakap apa-apa.
aku cuma nak orang faham
yang aku perlu sokongan untuk terus kan
aku nak ada orang dengar bila aku merungut
aku nak lepaskan geram.
aku nak jerit
aku malas nak fikir apa-apa
tahu tak?
aku ni memang menyusahkan?
aku memang membebankan?
aku ni memang menyerabutkan kan?
aku selalu nak jaga hati orang
aku selalu nak bahagiakan orang
tapi apa aku dapat?
orang tak suka aku sebab aku emo
orang tak suka aku sebab aku kuat sentap.
orang tak suka aku sebab aku suka mengeluh.
tapi ada orang datang tolong aku?
aku hidup terlalu bergantung pada orang agaknya.
entah lah..
sudahlah..

PERNAH SIAPA TAHU YANG BILA BUAT BENDA KITA TAK SUKA TAK SEDAP LANGSUNG?
PAKSA DIRI KITA TERIMA SEMUA BENDA YANG TERPAKSA KITA TERIMA TU PAYAH?
SIAPA TAHU TAK DAPAT BUAT BENDA YANG KITA NAK TU SAKIT?

Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change