bergembiralah kamu kerana semua manusia Allah berikan rasa gembira sebagai fitrah.

selamat berbuka puasa

sedang tengok video budak umur 16 ngan 14 tahun kahwin

nak kahwin jugak ah!

aku dah 21 cukup umur dah ni dak?

budak 14 pun dah kahwin

kasik aku calon seorang cepat-cepat...

ini serius!

tengok muka aku.. serius.!


p/s: sedang alami satu masalah dinamakan imaginasi terlampau... untuk sebulan ni.. akal fikiran aku diuji hebat... imaginasi yang ditulis dalam novel-novel yang aku baca mengejek realiti yang dilalui...ouh mungkin aku terlalu letih dengan jadual padat kehidupan di sini maka aku jadi begini? apa-apa saja. sampai satu tahap aku rasa malas dan letih untuk gunakan otak, akal fikiran. aku hanya ingin berjalan kehadapan tanpa lihat ke belakang.. tarik aku ke mana saja aku ikut.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change