bersalah

hari tu ibu meluahkan rasa tidak berapa puas hati dekat aku.
ibu tak puas hati sebab aku jarang mesej ibu macam akak.
tiba-tiba rasa bersalah =.='
ibu cakap akak dulu nak pergi kelas mesej, nak tidur mesej, nak keluar mesej, nak makan mesej.
dan sebagainya.
aku pulak hanya hantar mesej pergi kelas dan tidur. kadang-kadang petang ibu mesej baru aku bals.
rasa bersalah lagi ... =.='
habis nak buat macam mana.
jadual aku dengan akak mana sama
akak dulu masa study
kelas dia bukan hari-hari dari pukul 8 sampai pukul 12.30 lepas tu rehat pukul 2.30 sambung balik.
akak dulu makan dekat asrama masa diploma makan macam-macam. masa degree pulak duk luar dia masak .. dah aku ni makan memang pukul 10.30 tu je lauk nasi dengan ayam. kadang-kadang makan pukul 1.30 tak nasik lauk ayam, nasi dengan ikan keli.
akak dulu boleh la dia dekat dengan bandar masa degree masa dip pun lebih kurang dekat banyak tempat dia boleh merayap. yang aku ni. apa lagi aku boleh buat
balik bilik tidur. siapkan kerja tidur dan pergi kelas balik.
hari-hari benda sama kot..
dan
sebab paling kukuh.
aku ni memang pemalas bab menaip sms.. sekarang ni aku boleh menaip kat keyboard je.. sebab aku sangat lembab taip mesej. sampai kadang2 bila orang mesej. aku call je balik. senang!
walau kredit aku ada berapa sen je.

tapi apa pun aku still rasa bersalah =.='


Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change