passion

dah lama passion aku hilang.. passion dalam semua benda...words, pictures, music, writing, reading, listening.. and maybe socializing....

selalu benda-benda melibatkan passion ni buat aku sengih macam orang gila
lupa dunia

tapi dah lama...
dah lama benda ni semua gagal gilakan aku

sejak fasa baru semester ni
tapi bukan punca kerana semester ini.

tiada ubat yang dijumpai
aku perlu cari
sebab penawar dah lari

banyak kali aku cuba percayakan
passion tu dah kembali
banyak kali aku yakinkan
aku oke
banyak kali aku cakap
i'm back

dan sebanyak kali itu jugak
aku tipu diri aku sendiri.



Comments

Felly Sophia said…
Mungkin masanya belum tiba? :)
encekgadis said…
Teman inspirasi aku dah tak ada sebenarnya.. :,)
alien said…
ni apa kes ni..
jiwa kacau sokmo..
lek la brader.
encekgadis said…
lelakipanjangberteropong dah hilang
dia bawak semua sekali pergi ikut dia

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change