saya

saya tak suka kena bebel

saya tak suka kena marah (eh semua orang tak suka)

saya tak suka rambut gugur.. (saya takut kepala botak, dan rambut gugur itu buat lantai bilik saya hodoh)

mungkin rambut gugur sebab banyak berfikir? atau migrain? atau banyak tidur? atau sebab msg maggi? eh dah setahun saya tak sentuh maggi

saya tak suka orang jemur baju kat ampaian saya dah la banyak gila. (baju saya pun banyak tak basuh ni woi!! saya berasa marah lalu tulis post ini.)

saya main gibran

semalam saya rasa okey sikit

hari ni hancur terus

jadi saya sambung baring sambil teringat pada kerja yang berlambak tapi belum disentuh.

tak apa saya tahu

saya akan sentuh juga

satu hari nanti.......

dah lama saya tak borak.

ada sesiapa nak borak dengan saya?

dah bosan pulak saya bercakap pada benda tak bernyawa

sampai saya simpati dengan diri saya sendiri...

separuh perjalanan blog ini saya dah sorokkan..'

segan pulak dengan ketidakmatangan zaman dulu

Comments

Felly Sophia said…
Disebabkan ketidakmatangan saya dulu, blog saya yang 4 tahun lepas sudah pun saya delete. Kih kih.
encekgadis said…
saya nak delete sayang.. sebab menjadi seorang yang mudah hilang ingatan saya jadi lupa apa terjadi untuk masa yang berlalu..

mungkin ketidakmatangan itu boleh jadi diari untuk saya seorang.. =)

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change