bergerak

boleh bengkak tangan ngangkat beg gabak tu.

esok camping

dan hati aku dah merayap ke mana sampai langsung tak ada rasa nak camping aku

eh... sebelum ni pun memang aku swing tiap kali sebut camping.

aku risau gila tak perform.. sigh!

eh kejap kejap aku nak siapkan rph.. satgi aku datang balik

after few minutes!

oke dah siap dah..

la.. dah nak dekat pukul 3..

badan aku macam rasa nak demam je ni..

badan, please bertahan.. aku tak ada masa nak bagi kau perhatian. hoi hoi..

okeh.. nak gerak dulu ni..

eah..

kalau jumpa hati saya kat memana suruh dia balik eah..

badan dah merajuk sebab hati pergi entah memana

lain kali nak pergi mintak izin

jangan main pergi je.

tengok sekarang benda yang perlukan dia tak ada..

macam ne macam ne? haa

i need support..critics make me sick.

eh macam gedik tagih-tagih sokongan.

pedulik pulak aku?

hoi hoi hoi

Comments

alien said…
selamat berkemping!
mawaddah said…
sekali baca komen alien terbunyik 'selamat berkempen!'
ohoii
owh.. pi camping ke..

okeh.. selamat menyihatkan tubuh badan.. hohoho..

camping bestkan~
encekgadis said…
alien... sudah selamat! heheh

mawaddah.. berkempen pilihanraya bersama haiwan di hutan hahaha

faien.. yup.. selamat!! best! best!.. tak seteruk yang disangka.. ho ho ho

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change