aku benci ordinary

ohoiiiiiiii!!

tau dak macam nak pecah dada ni tahan diri dari online
eh? gebang gebang hahah
for the first time rasa tenang tak online.
say what? 
manusia berubah
banyak sebab manusia berubah.
mungkin masa juga buat manusia berubah kan?
tak kisah lah sebab apa kenapa dan bagaimana.
aku lebih suka di sini.
melihat diri aku merubah masa?
ouh tiba-tiba merasa berkobar.
kepala mamai mamai lagi ni.
aku masih tak cukup rehat.
ke hulu ke hilir
sampai tak sempat bernafas. 
sayang gibran tak di sentuh.
pacai hanya sempat di usik.

lama atau sekejap.
saya masih tak melupa.
cuma mungkin saya dah merela?
merepek apa sudah?
lantak lantak.. mari tidur
esok kita ke kelas menjadi lebih baik
aku benci ordinary 
aku mahu extra.



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change