crush

p/s : eh p/s bukan patut kat bawah? ah pedulik!
p/s: kau jangan baca post ni tahu? nanti aku malu lagi. well aku kan pemalu

ehem.. ehem.. best jugak kalau ada crush dekat... boleh cleaning the eyes.. aku jeles.. jeles..haha
eh tapi jauh dimata dekat dihat dak?
hek3..
baru suweet auu auu..

bhahaah
kau kalau baca buat tak tau je eah.. aku tak cakap pasal kau lalala.
eleh crush je pun..
nanti dah abis stady aku cari lain pulak yang betul2 punya.

tapi ingat.. bubu cakap jangan bagi mudah.. ye tak mudah..
dha merepek merepek..

dapat balik ni mood excited semacam pulak.
aumm aumm...
ari tu tensen bukan ye sebab banyak keje sangat dak?
ari tu tensen sebab... tet....

ah! tak yah expose ngat nanti kantoi.
asal ada.
walau tak dekat.
terima kasih.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change