sakit

leher rasa dicekik.
terasa tak selesa
belakang rasa dihempap batu berat
sengal dan lenguh.
aku letih?
entah kenapa dengan badan ni.
tak tentu arah di buatnya.
doakan aku.
semoga keadaan stabil
aku perlu bekerja paling keras untuk seminggu ni.
esok ada test.
dengan kondisi tak tentu arah
mohon doa aku tidak give up fed up sudahlah.

p/s: engkau mungkin aku terlalu cuba untuk keras. walau dalam aku longlai. engkau cuma untuk ingatkan kali kedua tak pernah mudah sebab realiti hidup juga aku tidak percaya peluang kedua. engkau untuk apa dan kenapa atau apa-apa. tidak kisahlah. jatuh tu sakit. aku cuba untuk tidak semudah dulu. walau sekadar biasa? ya walau untuk apa sekalipun. jangan duga aku banyak banyak.


Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change