susun

saya sedang menyusun kehidupan
melawan rasa benci amarah sakit hati.
menyusun menjadi lebih baik.
paling kurang kembalikan saya yang pernah baik.
kembalikan diri saya dari semua mimpi mimpi saya
kembali pada landasan cita-cita impian bukan lagi angan-angan.
kembali kepada fitrah dari mana dan siapa saya.
menjadi lebih tenang dan gembira.
lupakan segala apa yang jadi terjadi menjadi-jadi
kembali berani..
kembali kuat.
kembali  sebelum dikembalikan
kepada yang SATU...

saya  rasa lebih tenang.
segala keserabutan
segala apa rasa gila tu hilang.
hilang dengan sendiri
dia bukan lagi priority..
tapi masih belum di singkir
masih di hati.
cuma apa aku rasa...
aku perlu susun kehidupan semula.
supaya dengan segala apa aku rasa aku masih bisa tertawa

Allah terima kasih kerana lapang ini.

yang aku cari diri aku yang sesat dalam aku.
susun semula cerita hidup.

Comments

jom. kita susun balik cerita hidup kita. kembali kepada-Nya. DIA lebih tahu apa yang terbaik buat kita. Moga kuatlah kawan!.

=)
encekgadis said…
kan... Alhamdullilah.. aku rasa lebih lega sekarang.. =)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change