.

lately ni
aku macam something
rasa something.
entah
something yang tidak seronok pastinya.

tadi paper pertama.
kesimpulan
down. sangat.
couldnt make it
=(

about to give up.
entah.
sekarang hati rasa tak tenang
kepala dan badan tak berada dalam keadaan yang baik.
tak boleh tidur.

aku tak rasa selesa.
sangat tak selesa.
kepala rasa kebas.
telinga macam panas
tekak sakit yang pelik.

cant eat
cant rest

macam ada something yang menghuru harakan hidup aku
some alien have take over my soul
ppftttt..
=.='

doakan aku
aku kena bertahan.
for the old days that i miss and i missed
for all things happen
aku hanya harap untuk apa yang terbaik untuk aku

doakan aku..
doakan aku..
if this the wake up call from HIM.
Alhamdullilah.
Aku perlu lebih dekat pada dia

Comments

alien said…
relax
chill
tarik napas panjang2
yer.. perlu lebih dekat dengan DIA..

good luck ntuk paper yg lain..

do your best k.. =)
encekgadis said…
alien.. tarik napas tak lepas lepas boleh pengsan.. bhahahha thanx woi woi...

faien... insyallah thanx faien.. sayang kau banyak2 hehe

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change