doakan aku ya?

aku sedang mahu masuk ke mood perperangan.
15 hari baki untuk aku siapkan senjata.
doakan aku ya?
aku mahu ayah ibu akak terus tersenyum.
hari demi hari
aku berdoa untuk mampu jadi lebih baik
doakan aku ya?
segala kekusutan mohon terurai
hidupku matiku hanya untuk Allah yang satu
dengan agama di bawa rasulNYA
demi secebis kebahgiaan yang mampu aku hadiahkan
untuk insan teristimewa dalam hidup aku.
doakan aku ya?
baik atau buruk
ibu kata jangan mengalah sebelum berjuang.
doakan aku ya?
Alhamdullilah
hati ini semakin menerima.
masa depan itu milik DIA
DIA berhak untuk tentukan bagaimana.
insyallah.

lepaskan apa yang tidak ingin kau digenggam oleh kau.
mungkin akan muncul yang lain untuk kau jaga.

apa saja.
doakan aku ya?

aku rindu singgah ke laman kamu kamu dan kamu.
selepas dibebaskan dari tahanan perang
aku singgah =)

Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change