Arashi kun




aku jugak budak perempuan biasa yang minat boy group kah3..
ini lejen kau tahu?
kau tak rasa depa hensem?
tapi youtube kejam.
banyak mv dyorang dah kena remove.
dan jpop tak sepopular kpop kat malaysia ni.
even jpop ni lagi dah berkurun dah pemes.
susah nak dapat update dyorang.
tapi aku duk layan jugak game show depa walaupun aku tak paham sepatah habuk. haha

when will they get old? agaknya depa ni makan sushi banyak tu muka muda je. Ohno dah 32 kot muka gaya budak sekolah. jun 29 masih kacak haha.

apa motif aku merepek segala bagai ni?
ouh.. aku tak boleh tidur dan sekarang pukul 5 pagi. morning malaysia!
morning arashi!

Comments

alien said…
dulu ada update jpop kat kreko..
ce tgk skng ada x.
encekgadis said…
Esok aku pergi kedai beli kreko oke haha

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change