cinta

ibu, ayah saya memang sweet.
selalu buat saya menangis sebab terharu.
ibu ayah tahu bila saya perlukan mereka
ibu ayah selalu tahu saya tak kuat untuk sendiri.
Allah berikan ibu ayah untuk rasa tenang selesa...
dan segalanya..
ibu ayah terima kasih..

terharu bila dapat phone call dari ayah time tengah huru hara.
dengar ayah pun dah cukup..
dengar suara ibu pun dah berbaloi.
ibu ayah.. maaf sebab mengecewakan.
dan terima kasih sebab selalu ada.

untuk apa saja... demi ibu ayah.. insyallah...

aku bersyukur
sebab Allah berikan mereka dalam hidup aku.. aku tak perlu lebih..
Ya Allah izinkan aku berikan kejayaan dan kesenangan untuk mereka.
amin....


ibu ayah cinta saya sampai mati.

dan dia walau jauh walau sememangnya jauh.. tapi ada ketika dia datang. terima kasih.

Comments

alien said…
yah, mak ayah sumber kekuatan anak mereka.. begitu juga anak2, sumber kekuatan mereka..
cume, anak2 mudah lupe
encekgadis said…
itu lah kan... mak ayah tu anugerah paling berharga buat anak2...
so true.. di saat kita lemah.. ibu ayah penguatnya.. rindu sama emak ayahku.. sejak duduk kat bilik baru.. aku jadi kurang call umah sbab line sering aje bermasalah.. ~arghh.. alasan sungguh kan.. hurmm.. =__=
encekgadis said…
doa pun boleh jadi penghubung kan?
tak pe.. bila2 ada... masa... mereka memang selalu faham kita insyallah.. =))

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change