complain

hari ni nak complain boleh?
mungkin aku kena berhenti membaca sebab makin lama cerita yang keluar makin sama aku bosan.
aku baca novel sebab aku lagi suka baca dari menonton.
aku membaca sebab aku nak tengok dunia luar sebab aku rasa ruang lingkup hidup aku ni macam kecik sangat.
macam klise sangat.
tak bersyukur. dah malas nak cerita pasal tu.

aku tengok trend novel sekarang dah jadi satu hala je
sama klise bosan.
aku baca sebab aku nak seronok. sebab aku nak gembira
aku baca sebab aku memang suka baca.
aku tak baca untuk kepala aku pusing atau pening.
tak yah la buat cite payah-payah.

tapi salah aku jugak.. beli buku ikut nafsu suka hati main rembat.
ha.. salah aku jugak.

aku bosan tengok movie sebab
cerita tu tak cerdik lebih dari biasa.
kalau cerita ada perempuan pakai tudung
mesti perempuan tu naif gila pakai tudung serabai senget2
apa ingat orang pakai tudung ni serabai ke?

pastu kalau cerita target orang kaya kena cinta dengan orang miskin.
itu je lah yang sweet nye?
lepas lelaki kena hansem lepas tu dingin beku.
baca novel pun cerita macam tu..
kalau bab lelaki hensem tu aku tak kisah sangat
kau gila ke tak nak laki hensem tpai
macam perskripsi lelaki boleh diharap tu macam klise sangat

lepas tu kena cerita lelaki romantik
ahhh dah beku nak romantik jadahnya..
tak suka aku romantik2

lepas tu cerita kisah asal ada je
macam entah pape.
kalau nak kacak nak hensem kena ikut macam orang korea jepun bagai
orang melayu tak hensem ke?

oke dah.

sumber gambar = google


marah aku untuk benda aku tak salah.. yang buruk tu memang nampak aku je kan.
dah lah aku malas nak fikir sangat sekarang ni.. otak ni untuk hiasan dan untuk digunakan gembirakan hati orang. sebab kalau guna untuk diri sendiri. aku yang sakit hati.

sapa nak hati aku.. ni ambik tolong buang dekat lombong ke longkang dah tak guna dah hati ni

kau abai je apa aku tulis.. menyesalah sebab kau baca apa aku tulis.
aku lapar jadi aku nak tido.




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change