fun,

sumber : google

ouh kenyataan di atas ni dulu je boleh pakai sekarang tak dah.
i'm glad even you are just my friend.. =)
aku rasa macam dah oke kot.
sebab dah letak titik yang betul-betul titik pakai marker yang tak leh padam
apa pun jadi kita perlukan penyelesaian dan rumusan serta kesimpulan kan?
dan aku rasa aku dah dapat semua tu. yihaa!

tak salah untuk jatuh cinta atau jatuh suka kat kawan sendiri.
tapi yang salah adalah untuk bersedia bercinta sebelum bersedia dengan kehidupan nyata.
haaa....
apa-apa pun kita set minda kita.. kita rancang hidup kita dulu..
lepaskan diri kita dulu
had fun dan happy!

hari tu mungkin aku terlalu takut. terlalu takut untuk kehilangan.
sampai tak sedar yang semua ada kat dunia ni pinjaman je.
Allah kan tahu apa yang terbaik kan? usaha dan tawakal!

senyum panjang.
doakan aku dipermudahkan urusan oke? sekarang tengah perah idea untuk projek cuti sekolah ni.
suka suka...

walaupun adalah seorang penipu aku ni kalau aku tak rasa macam something  hilang bila dah tak macam dulu... tapi tak apa sebab dia ade je lagi.. boleh je nak merepek bila-bila mungkin tak sekerap dulu, but tak ada hal lah. sebab sampai bila aku boleh ada dia kan? satu hari nanti dia akan pergi jugak. so lagi baik macam ni. lagipun kitaorang memang jauh so okeh je... in the end we are still a friends..

bab hati kita hold dulu eh.. Allah dah sediakan. cuma belum tiba masa kita nak cari ...=)

okey lah mood tengah baik ni haha.. nanti mood tak baik aku merepek balik k.

eh sorry tak tinggal jejak kat  blog anda-anda.. ada je aku baca cuma tak senpat nak tinggal jejak je huhu..

baru balik dari kelantan ni ha.. banyak benda nak story tapi nanti-nanti lah kalau rajin.

eh lupa tahun ni tak post pasal birthday aniq lagi.

okeh chekgu aniq happy birthday 7 nov ari tu. semoga panjang umur murah rezeki. tahun ni tak ada surprise sebab aku dah cukup suprise dengan paper exam ari tu.. kau pun dah dapat surprise dari calculus kan? haha

best wishes untuk kau. aku tahu kau dah tak jengok blog aku ni sebab kau tu tiap kali nak jengok tiap kali tu mintak address nampak sangat berkurun tak jengok. ni tak mintak address tak jenguk lah tu oke fine. aku pun tak pergi blog kau.. eleh blog kau tak update memang tak la nak pergi haha...

untuk semua cita-cita kau semoga tercapai semoga sihat semoga tak allergic semoga dapat posting dua tahun lagi dekat tempat jejauh haha kau yang nak kan? semoga dapat jadi cikgu besar semoga lulus dengan cemerlang calculus tu semoga dapat zero to pro semoga dapat praktikum kat pedalaman semoga tengok running man dari episode satu sampai habis semoga manchester united tak lead BPL semoga chelsea atau arsenal atau man city atau liverpool atau apa-apa team dapat terus kalahkan man u. semoga tak sentap hahaha. semoga rvp balik arsenal. semoga giggs pencen semoga alex ferguson cuti tanpa gaji semoga pengadil tak buyers. semoga apa-apa jelah yang kau nak semoga.

dah bye.. oke dah basi wish ni pun. ah pedulik pulak aku.

assalamualaikum semua! lagi dua tiga hari atau dua tiga minggu pulak aku update k.. sem depan aku dah praktikum mohon masa gerak  perlahan... T.T  tak nak taun depan. tak nak tak nak!!!!

Comments

alien said…
aku pegi utara-barat-selatan-timur.. sat2 la aku citer

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change