mari mula yang baru!






CUTI DAH MULAAAAA.... YIHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
mari kite berparty...bhahaha
cuti
dan rancangan berkuat kuasa hari ini
mari susun semuanya.. agar cuti ni lebih bermakna.
sekejap je kan masa berlalu.. 
tahun depan dah start praktikal.
ketaq weh...
aku tak reti ngajar..
ahhh cane ni..
baru aku terasa payah.. baru rasa bahang..
haih...
macam aku selalu cakap belajar lagi mudah dari mengajar..
sigh sigh sigh..

ahhh persyaitankan semua itu..
itu kita pikir balik taun depan.
taun ni kita pikir bagai mana ingin berjimba ke peringkat tertinggi.

jadual satu

memperkemaskan buku-buku yang sudah melimpah ruah ke ladang gandum
ini nasib baik nafsu terhadap buku-buku tersebut telah aku kawal sebaiknya..
kalau tak mahu melimpah ruah ke sungai pahang nun..
nak rak buku baruuuuuuuuuuuuu.......

jadual dua.

mari berjimba ke kelantan.
walau dah berkali pi sana tapi still asal berjalan aku mampu perjuangkannya.

jadual tiga.

menghabiskan buku-buku tergendala bacaannya mohon target kuantiti yang di baca berjaya di capai.

jadual empat

nanti lah aku fikir. masih dalam perancangn. aku harap tak habis sekadar bangun dan tidur dan makan dan bangun dan tidur kembali.

jadual lima 

to be continue


#threehaundredsixtydegreemission terus berjalan seperti biasa.. insyallah.
saya bakal menjadi transformer .. de ge danggg!!

# rule ke lima .... bergerak terus. lupakan apa yang patut dilupakan. padam ye padam..

sebab......




p/s: saya rasa saya dah cuba yang terbaik. tapi gagal.. saya gagal mententeramkan keadaan dan diri saya. peluang demi peluang. cubaan demi cubaan. ye gagal. setiap kali aku yang malukan diri sendiri. eh tak ape.
pemberi harapan atau yang berharap.. dua dua tak boleh harap.

terakhir.

MARI MULA YANG BARU! GANBATTE!

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change