pesanan penaja

hari tu kat facebook aku ada tengok printscreen pasal budak doakan bapak dia meninggal dan mencarut kat bapak dia sebab bapak dia tak bagi keluar.. so what the heck.
dik aku ni umur 21 kawan aku ada yang kahwin beranak pinak pun tapi aku still lagi bawah kawalan ibu ayah aku.. sedangkan aku nak pergi keluar sendiri pun tak lepas. nak ikut kawan aku bersuka ria kat kl pun payah.. tak jadi masalah pun. 
dik, 
kau tahu dalam dunia ni kau boleh dapat semua benda untuk kali kedua atau keberapa banyak sekalipun. kecuali ibu ayah. kau tak akn ada ibu ayah untuk kali kedua.
bapak kau tak bagi kau keluar bukan sebab dia macam yang kau carutkan. tapi sebab dia sayang kau.
kalau dia tak sayang kau lama dah dia bunuh kau.

dik, 
cinta lelaki bila bila kau boleh dapat tapi ibu ayah kau tu anugerah paling berharga. kau tahu redha Allah pada redha mak bapak kau? kau jangan nak sombong sangat. takut menyesal tak sudah kau lepas mati nanti.

Comments

chaechious said…
budak sekarang syg..susah nk terima kenyataan yg diorng ni masih BUDAK!nak bajet org tua sgt haa..kena goal baru sedar agaknyaaa..haih!

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change