cinta hati

result dah keluar...
melepaskan nafas lega..
walau kecewa sikit sebab
agak jatuh merundum..
tapi Alhamdullilah
aku masih atas track tak tergelinciri lagi
ALLAH nak sedarkan aku agaknya.
sebab aku dah terlalu leka dengan rasa selamat..
terima kasih ALLAH..
walau apa pun ayah ibu akak masih mampu tersenyum
itu cukup untuk aku raikan.
Alhamdullilah.. tiada perkara yang lebih indah selain bila kita mampu bahagiakan ibu ayah.
Ya ALLAH permudahkan urusan aku.. amin... =)
untuk kawan-kawan saya semua tahniah!




FYNN JAMAL- Biar.
untuk ibu ayah saya..
cinta hati saya.. =))

p/s: cuti ni kita main masak masak.. suka hey suka hey!! haha

nanti i update oke.. at least aku dapat habiskan cuti dengan senang hati dan tenang.. persetankan result tu hahaha...

Comments

Unknown said…
fyn punya ayat, cantik :)
encekgadis said…
kan.. kan.. suka sangat layan ayat dia.. superb!

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change