happy 4th birthday

16.12.2012

HAPPY BIRTHDAY blog saya!!
dari nama
akuismeudy pergi ke gadis nota pelekat pergi ke encek gadis
dah empat tahun dah umur awak..
awak dah besar.. walaupun follower awak kecil lagi..
hahahah
tak pe la kan..
awak terima kasih sudi dengar cerita saya.
merepek saya..
daripada si panjang si pendek sampai sekarang.
suka duka gembira ketawa sedih..
awak tempat saya bercerita
dan melepaskan rasa.
bila gian nak menulis
bila tengah marah
bila sedih
bila sakit hati
bila kena tinggal
kah3.
entah bila kena tinggal entah..
ramai orang  dah keluar masuk hidup saya.
buat saya ketawa gembira
dan awak kenal semua orang itu
tapi awak satu satunyaada dengan saya.
awak ada dengan saya selagi saya  tak delete awak ha3
tak kan saya nak delete awak..
awak sumber inspirasi saya...
dan sebab awak saya kenal ramai kawan baru
si alien si faien.. walau dah lama tak dengar cerita faien..
eh.. tak ade lah ramai sangat saya kenal rupanya kah3...
lantak lantak...

ada kawan saya bagi video ni kat saya.. so saya bagi kat awak jugaklah.. sebab awak kawan baik saya.



p/s terima kasih yang sudi follow blog aku.. walaupun blog aku ni bangang dia bukan main tak sedap pun... balik balik merepel benda klise ... maaf jugak sebab aku jarang dapat singgah... kalau singgah pun  jarang tinggal jejak.. sebab aku manusia alpa hahaha...

--> baru aku perasan lately ni aku banyak bercakap dan berinteraksi dengan benda.. pacai,gibran, shark, apod,aidil, blog buku dan sebagainya.. hahah nampak sangat tak ramai kawan.. kah3.. lantak la.. janji tak susahkan orang... belum gila lagi okey...mintak simpang la!

kawan yang selalu ada tu tak de.. nak cari pengganti bukan senang... dia memang tak boleh diganti pun.. haha lalalalala...



Comments

alien said…
hai blog..xde acara makan2 ke?
kedekut la tuan awak ni kan
encekgadis said…
Hai alien..blog ni selalu dah mkn2 dgn tuan dia., skrg nk tunggu orang lain pulak belanja dia... kau tak nak cuba belanja?
hahaha.. betul tu kata incek alien..

acara makan2 takde ke.. hohoho..

weh.. rindu kat hang.. hope lepas ni.. aku dapat update balik blog seperti biasa... [^__^]
encekgadis said…
Faien.. bukan tak nak tapi jauh nak wat cane hahaha rindu kau jugakk weh.... aku pun lama tak update ngan blogwalking.... hu3 lama tak tengok gambar kau...

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change