lama jugak tak cerita kan..
tak ada apa jugak dah yang nak dicerita
hilang?
memanglah ada rasa tu tapi nak buat macam mana..
aku dah la memang jenama tak ramai kawan.. ha ha ha
makin menjadik pulak sekarang,,
nak jumpa orang pun malas..
next week kawan sekolah rendah aku kahwin.. aku jadi serba salah nak pi ke tak
sebab aku segan,, aku tak reti macam mana nak jumpa kawn2 sekolah nanti.. mesti awkward gila.. entah sekarang aku jadi kurang cakap.. tak berminat dan malas... haaa.. acane ni.. macam dah parah dah..
macam orang ada masalah psiko dah.. pfttttt...

Comments

alien said…
pergi tunjuk muka je
makan pastu salam pengantin, balik
15-30 min je
encekgadis said…
aku tak pergi pun weh tak de transport.. tetiba rasa diri aku jahat huk3

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change