BANYAK


nak up satu entry lagi boleh dak? haha boleh la please...
kang aku dah sibuk kang mula la rindu ke aku. ye dak?

orang kata barang lepas jangan dikenang.
tapi perlu jugak untuk peringatan diri ye
aaa dah la malas nak cerita pasal tu

cerita pasal semester ni yang hectic la
olahraga praktikum lagi
wow wow mendebarkan
aku dah kena pergi sekolah start sem ni.
pergi mengajar betul betul
bukan pergi melancong jalan-jalan masa pbs dulu...

ni dah kena mengajar dah... berdebar bukan main lagi rasa
fuh fuh..
harap sangat dipermudahkan urusan
dengan berita tentang open market nya. lagi lah ketaq
dapat pointer cgpa 3.8 and above pun kalau tak perform praktikum dengan koku tak guna ..
bayangkan untuk sem lepas ada 9 calon first class yang dapat dua orang je.
boleh bayangkan dak?
aku ni lagi lah pointer bukan kuat sangat... haih....

semoga aku jadi lagi kuat 2013 ni
3 tahun setengah kat sini dah ajar aku macam macam
jadi aku harap aku terpelajar dengan ajaran tu...


Comments

Faarihin said…
selamat tahun baru 2013.. incek gadis..

good luck!.. moga menjadi cikgu yang disayangi ramai.. insha-Allah..

aku doa dari jauh.. =)
encekgadis said…
terima kasih cik faein hehehe..

amin.. amin... untuk doa doa kau..

kau selamat menjadi cik engineer berjaya... hehe.. =))

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change