baru

woshi moshi...
woshi moshi sangat... haha

entry pertama untuk tahun ni
tahun ni dan hujung tahun lalu
aku seolah menganaktirikan si blog. jangan sedih sayang.. ahh drama drama..
aku busy sikit.
31 aribulan dah kena balik sini.
nak merebut bilik punya pasal.
syukur syukur
dapat jugak aku bilik bawah. 
paling dekat dengan jalan dan sekarang digelar 'meeting room'
jadah betul budak budak ni... sesuka hati je hahaha
tak pe aku suka orang datang bilik aku..
well rezeki.. haha
dulu bukan main lagi kutuk kutuk bilik aku kan...
dem dem.. haha

disebabkan segala bagai tu tahun baru aku dalam bilik menghadap dinding sorang-sorang
terus tak ada mood nak berazam bagai.

tapi yang pasti aku harap aku dapat jadi lagi baik semester ni.
walau aku tahu sem ni gila tough tahap guling guling
dan aku bayangkan keberangkalian result aku bergolek golek.. haih
encek pengajar semua gila ngeri... fuhh fuhh..
tapi apa pun jangan give up...
aku dah half way dah... tinggal half lagi untuk aku juangkan...
usaha doa tawakal
semua Allah tentukan kan? hati-hati semua manusia semua Allah yang pegang bukan? jaga hubungan kita dengan dia dan sekeliling insyallah...
=))

berusaha untuk menjadi manusia lebih ... berubah... insyallah...
hadapi semua dengan senyuman...
ganbatte!! 

tinggal semua yang tak perlu kita ingat di belakang.. langkah ke depan ketawa gembira.. =))


Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change